Wszystko, co musisz wiedzieć o czujniku kąta skrętu w systemie kierowniczym.

Czujnik kąta skrętu kierownicy - kluczowy element układu kierowniczego samochodu. Precyzyjne i płynne sterowanie to priorytet każdego kierowcy. Ten czujnik pomaga zapewnić bezpieczną i efektywną jazdę, dokładnie mierząc kąt skrętu kierownicy. Niezawodność i łatwość obsługi to cechy, które wyróżniają ten czujnik.

Czujnik kąta skrętu kierownicy, idealny do samochodów różnych marek. Montowany w różnych miejscach kolumny kierowniczej lub przy przekładni. Wymaga adaptacji przy wymianie, demontażu koła kierownicy lub modułu ESP. Niezbędny element dla precyzyjnego sterowania pojazdem.

Czujnik kąta skrętu kierownicy pozwala precyzyjnie określić położenie koła. Przekazuje informacje magistralą CAN lub przewodami do układów samochodu, takich jak system dynamiki jazdy czy ABS/ASR/ESP.

Czujnik kąta skrętu kierownicy - typowe usterki czujnika Uszkodzony czujnik kąta skrętu koła kierownicy może objawiać się na różne sposoby. Żółta kontrolka na desce rozdzielczej informuje o awarii. Może pojawić się brak wspomagania układu kierowniczego, przygasają światła i występują problemy z innymi systemami elektrycznymi. Nieprawidłowe wspomaganie i dziwne dźwięki podczas skręcania to również oznaki usterki. Wybierz wyspecjalizowany serwis samochodowy, nie próbuj samodzielnych napraw.